tisdag 5 augusti 2008

Nu är man visst...Utmanad!

Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir "tagna" ska skriva sex saker om sig själv och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren tre nya bloggare och gör en lista över deras namn... Efter att de gjort det skriver han/hon en kommentar i deras blogg för att de ska veta att de blivit tagna och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.......

Underliga/egendomliga saker om mig:

1.Ett tag ville jag bli marinbiolog och biblotikarie.
2.Jag har linser.
3.Jag är ett kak monster, men bakar oftast bara kladdkaka.
4.Jag är inte stark, men kan ändå smälla till ordentligt (Kan vara bra)
5.Jag har klippt sönder en tennis boll för att se vad som fanns i.
6.Min handleds knölar sticker ut.

Jag utmanar:
Celia.
Hönsakadorran.
Mostermjölgumpa.

Inga kommentarer: